Malkon 2006


Malkav zorganizował Malkon. Trzy słowa. Jak łatwo je powiedzieć, jak trudno opisać, co się za nimi kryje. Nie będę nawet próbował. Poniższa notka dedykowana jest przede wszystkim osobom, które tam były, a one już dobrze wiedzą, jak to wyglądało. Cała reszta musi zadowolić się fotorelacjami — Malkava i moją. Pierwsza powinna pomóc osobom postronnym w rzuceniu światła na esencję Malkonu, natomiast w drugiej podpisy pod zdjęciami są o wiele bardziej hermetyczne.

Dla potomności warto uwiecznić dwa kwiatki, które wyrosły na sesji Malkava (setting: połączenie WoD-u z Shadowrunem; mechanika: 2k10).

LAWDOG: Moja postać potrafiłaby urwać głowę?
WSZYSCY: Sobie?!?

Furgonetka zjeżdża w stronę przepaści. Hamulce nie działają, jest za ślisko.
LAWDOG: Wyskakuję z samochodu i próbuję go zatrzymać.

Podziękowania za wspólną zabawę kieruję do: Alchemist, Jeremiaha, LawDoga, Lorda, Misiołaka, Sary. Specjalne podziękowania otrzymuje Malkav, Główny Organizator i Gospodarz Części Przedsylwestrowej, oraz Karolina, Gospodyni Części Sylwestrowej, która poratowała nas swoim mieszkaniem w krytycznej chwili. Pozdruffki dla wszystkich, koffani!

Monopoly, twenty one, checkers, and chess. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Mister Fred Blassie in a breakfast mess. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Let's play Twister, let's play Risk. Yeah, yeah, yeah, yeah.
See you in heaven if you make the list. Yeah, yeah, yeah, yeah.
— "Man on the Moon", R.E.M.

Reklamy

29 uwag do wpisu “Malkon 2006

  1. JCF writes:Co można powiedzieć… więcej podobnych imprez ;)

  2. Masato_ writes:Znajdzie się dla mnie miejsce w 2007? Ucieknę z domu czy cuś, jak patrzyłem na zdjęcia, to żałuję, że mnie nie było ;_;

  3. JCF writes:Ty chyba za młody jesteś, by z tak mrocznymi ludźmi jak my siedzieć :P

  4. Alchemist writes:To nie będzie wtedy pod pedofilię podchodzić? :>

  5. Anonymous writes:Prawie 16 lat będę miał, jak teraz mi mówią, że na 16 wyglądam, to nikt się nie skapnie, jak to się mówi. :P

  6. JCF writes:LOL :-DA nie boisz się LawDoga? Albo Lorda? Albo wypadów na heteroseksualne imprezy?Lepiej się dobrze zastanów, bo później będzie płacz, zgrzytanie zębów i ból pupy ;P

  7. Alchemist writes:Na Twoim miejscu Masato,bałabym się zarówno Lorda jak i Jeremiaha, gdyż ich numery w "Błękitnej ostrydze" zatrwożyły środowiska homoseksualne w Polsce. Gdy ich spotkasz czeka się Sodoma i Gomora…z naciskiem na to pierwsze :P

  8. Przestańcie wypisywać takie rzeczy. Jak chłopak ma spokojnie doczekać następnej imprezy? :)

  9. No właśnie? Nie mogę :) Już czekam na noc na krzesełku trzymając za rączkę Jego… ;)

  10. JCF writes:LOL!Masato, my chyba mamy na Ciebie zły wpływ ;PPowiedz mamie z kim się zadajesz, to z pewnością zakaże Ci kontaktów z Fandomem Centrum & Przyjaciółmi ;)Bo tak naprawdę, to my tró niedobrzy ludzie jesteśmy :P

  11. Borys writes:Na przykład jeden z nas (zgadnij, kto :)) wczoraj znów pobił swoją babcię. :P

  12. LawDog writes:Masato, nie słuchaj ich. To pedały.No nie, chłopcy?

  13. JCF writes:Tak, Warszafka, co jeszcze w chłopaka wmówisz? Straż moralności nieletnich? Zero tolerancji? Nie wiedziałem, że jesteś z gangu Romka ;PAle prawda jest taka, że jak już nas kiedykolwiek spotkasz (oby nie), to najbardziej się obawiaj LawDoga… jego śpiwora… i dwóch kromek chleba na piersiach ;PAle wiesz, wszystko przed Tobą ;)PZDR647JotCeeF

  14. LawDog writes:Nie o względy tutaj chodzi. Stoję na straży moralności nieletnich.

  15. Heh… Nie no… Rozumiem – po prostu nie chcecie sie ze mną spotkać bo jestem głupi, nudziarz, idiota, etc… Ech…

  16. JCF writes:Oj <przytul>, Masato, słoneczko, nic się nie stało. My naprawdę Cię lubimy, my po prostu dbamy o twój beret ;DWarszafka, przytul Masato, popatrz jak mu smutno – przecież nikt nie powiedział, że on nie jest fajny. Ma wszelkie predyspozycje, by zostać w przyszłości przyjacielem Fandomu Centrum – musi tylko trochę podrosnąć :PNie załamuj się, Masato, my jesteśmy jak jedna wielka rodzina ;DPZDR647

  17. LawDog writes:MaSaTo, nIe SmOotAj SiEm!PoZdRoOfFkA fOr CiEbIe.

  18. Boję się LawDoga o.OPoza tym – wczoraj na pogo znalazłem dziewczynę – nie uważa mnie za idiotę ^^

  19. Alchemist writes:Daj jej linka do tego posta na Blogrysie to zmieni zdanie :P

  20. Zamiast maskuje przeczytałem masturbuje o.OLepiej już nic nie mówię ;pTylko co Paulinka na to moje homo?xD

  21. JCF writes:W sumie, tak patrząc obiektywnie – to my tutaj niezłe homo zrobiliśmy ;PAle tak to jest, jak się człowiek nie maskuje ;)

  22. JCF writes:LOL, Masato, zmień dilera ;)P.S. Może czas zmienić obiekt westchnień? ;P

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s