Koniec eksperymentu „Arka”


W Poltergeiście ukazała się moja recenzja książki Koniec eksperymentu "Arka" autorstwa braci Strugackich. Konkluzja:

Koniec eksperymentu "Arka" nie wytrzymał próby czasu. Książkę już na starcie skazano na literacką śmierć za sprawą mizernej fabuły. W latach siedemdziesiątych pesymistyczny wydźwięk całości prezentował pewnie coś nowego. Obecnie dostajemy tylko cienkie, fantastycznonaukowe czytadło. Zdecydowanie odradzam zaczynanie od Końca… lektury prozy Strugackich. Zniechęcicie się. A przecież jest Piknik na skraju drogi…

Ocena: 3 / 6

Zapraszam do przeczytania całości.

2 uwagi do wpisu “Koniec eksperymentu „Arka”

  1. Misiołak writes:>> Borys 'Borys' JagielskiNie uważasz, że ksywa Borys ociera się o perwersję? :>

  2. Uważam :). Nie ja to jednak wymyśliłem, tylko Polter ma takie ograniczenie techniczne. Ja jestem nickless i dobrze mi z tym. :)

Skomentuj

