Eagleworm & Co. — odc. 3


Dzisiejszy odcinek jest na tyle brutalny, że z pewnością nie powinny go czytać osoby wrażliwe! Okazuje się oto, że z Eagleworma wcale nie takie dobroduszne stworzenie, jak mogłoby się dotąd wydawać. There is great evil lurking in every man… and eagle… and worm.

12 uwag do wpisu “Eagleworm & Co. — odc. 3

  1. LawDog writes:Dzięki za ostrzeżenie, ale… i tak nic nie dało!

  2. Misiołak writes:W Norwegii pewnie i tak wszystko smakuje jak sztokfisz :P

  3. JCF, nie gadaj głupot, tylko przyjeżdżaj z wizytą. I zabierz ze sobą polskie ziemniaczki! :)

  4. JCF writes:A mama mówiła, że Ci ludzie z Północy nie będą dobrymi kolegami…

  5. Misiołaku i Law, przybywajcie z produktami. JC, wypchaj się swoim masłem, ale jak weźmiesz grzybki, to też zapraszam. :)

  6. Zly? To ja z misja pokoju galaretki wiozlem i fiordy karmilem :P.Ale czuje sie polechtany, nigdy mnie celowo nie wstawiono w komiks (ponoc raz trafilem "przypadkiem") :>.

  7. Seji: No nie wiem, a to nie tak, że Masoch był Tobą inspirowany? :)

  8. Zeus do dzis twierdzi, ze kiedy rysowal pierwszy pasek Korniszona, to nigdy mnie wczesniej na oczy nie widzial. A nie dosc, ze postac podobna, to jeszcze gada jak ja ;).

Skomentuj

