Eagleworm & Co. — odc. 7


Najwyższa pora na nowy odcinek Eagleworma. Musieliście na niego czekać kryminalnie długo, a w zanadrzu mam bardzo niewesołą wiadomość: Pasek zostaje na pewien czas zawieszony, jako że właśnie skończyły mi się pomysły i muszę poczekać na następny zlot / konwent / łotewer, by odnowić ich zasób. Fanów przepraszam i proszę o uzbrojenie się w cierpliwość.

P.S. Zgodnie z uwagami po ostatnim odcinku, wracam posłusznie do kolorowego tła.


52 uwagi do wpisu “Eagleworm & Co. — odc. 7

  1. LawDog writes:

    No, trzyma poziom, wiadomo.Ale nie zgadzam się na żadną zwiechę! Kiedy nowy pasek?

  2. Jeśli dostanę rzetelny raport z Imladrisu, bogato okraszony zdjęciami, może coś wymyślę. :)

  3. Seji: Miałem przyjechać, ale najpierw było zamieszanie z terminem wyborów i nikt nie wiedział, czy nie pokryje się z datą Imladrisu. A potem ceny biletów poszły ostro do góry. :(SL: Thx. :)

  4. LiD przegralo, metroseksualni do domu! :PA teraz na serio: Law, jedziesz z Wawy? Moze znow Intercity? :)

  5. To byl POgrom LiDu. I tyle. :)Swoja droga masz zaskakujaco krotki czas reakcji. Chyba musisz sie niezle nudzic w robocie :P

  6. LawDog writes:

    Lordu – jadę z Łodzi. A o której chcesz być w Kraksie? Zdzwonimy się na miejscu.

  7. A wlasnie nie wiem. O ktorej ty bedziesz? To pytanie w sumie do wszystkich.

  8. Bede sie krecil. :) Poza sporym kawalkiem soboty, bo znajoma sie hajta a i kilka innych rzeczy musze zrobic (ale wieczorem moge sie spotkac z niepijacymi znajomymi Borysa :P).

  9. LawDog writes:

    Ja wyjadę z Łodzi jakoś rano, w Kraksie będę pewnie popołudniu, 15-16. Seji – Ty się tam będziesz kręcił, nie?

  10. LawDog writes:A niepijący znajomi Borysa mogą się spotkać z Tobą. ;)

  11. Pociag mi przyjezdza do krakowa o 15.50 (albo 16.50, albo 17.50, …). Rozumiem, ze na Imladrisie teoretycznie bede ja, Law, JC, Seji, Masato? Kogos pominalem? Jakos malo sie wydaje.

  12. Malkav mi napisal ze wpadnie.Jasne, ze nie bedziemy pic! Przecierz umiemy sie bawic bez alkoholu, a na konwentach i tak pic nie wolno. Tylko Lawa trzeba bedzie przypilnowac.

  13. Tylko pamiętajcie, żeby nie pić! :)Masato chyba nie będzie, miał niedawno dość pesymistyczny opis na GG. Ale możecie ściągnąć Malkava, macie go pod ręką. Yrol też chyba nadal mieszka w Krakowie — Law, chcesz jego GG?

  14. LawDog writes:

    No, Malkav się już dawno zapowiadał. Yrola mam na GG, zapytam go.A mój pociąg będzie jakoś koło szesnastej. Się spłukało na komiksach, się jeździ z dwiema przesiadkami…

  15. To dobrze, że nie będziecie pić. Ja natomiast w sobotę wieczorem będę miał akcję "sto procent z". Niektórzy są już na tyle dojrzali, że gospodarze pozwalają im konsumować alkohol. :)

  16. Scobin writes:

    Oktoberkon.

    (Tak, wiem, to już było, ale taka ładna nazwa mi do głowy przyszła… ;] ).

  17. Właśnie! Oktoberkon był kilka tygodni temu. W tę sobotę będzie natomiast Parapetówkon.BTW, Ty, Scobinie, nie jedziesz na Imladris? Odgrażałeś się :P, że pojawisz się w tym roku na jakimś konwencie.

  18. Dawaj Scobin! Tylko pamietaj zeby wsiasc do wlasciwego pociagu…

  19. Scobin writes:Miałem mieć trening na psychologii. Ostatecznie nie było, ale dowiedziałem się o tym dopiero dzisiaj rano.Lordu: tyle czasu minęło, a Ty tylko o tym, no. :-PKonwenty: obaczym. :) Ale szykuje mi się powoli projekt psychologicznego badania empirycznego na mistrzach gry, więc być może zacznę być na konwentach częstszym gościem niż do tej pory. Ale to nawet jeżeli w ogóle, to dopiero raczej na wiosnę.

  20. Nasuwają się dwa wnioski:1) Norwegia jest mało inspirującym krajem.2) Paski z 2k10 są najlepsze… Może następnym razem nawet stworzę postać… Dobra sam w to nie wierzę :)Do Kraksy nie dotarłem, może ktoś wpadnie na Sferę do Bydzi? :P

  21. "1) Norwegia jest mało inspirującym krajem."Wszyscy tutaj chyba znają historię mojego Pierwszego i Ostatniego Spotkania z Norweskim Fandomem w czerwcu 2006? :)

  22. Ech, dales sie poniesc propagandzie szerzonej przez Goscia Z Plastikiem W Uchu i jego pomagiera Arkadiusza 'jestem mistrzem kalambur' Slowika. No ale na propagnade czerwonych tez sie dales nabrac wiec nie ma sie co dziwic :PA o moja skore to jestes po prostu zazdrosny i tyle :)

  23. Mam lepsza, milosniku Korwina 'Mamy poparcie w granicach bledu statystycznego' Mikke ;P.

  24. LawDog writes:

    Tomek, kurna, zapomniałem i mi to teraz spokoju nie daje…

    Ile punktów w kalamburach natrzaskałeś?

  25. Mateuszu, kurna, zapomnialem i mi teraz spokoju nie daje…Jak pokazywales kure?

  26. Lord: Gdybys mial kamere w komorce, moglbys nagrac LawKure. Dales po prostu ciala.

  27. Ja moglem nagrac, doh. Law pokaze po prostu przy najblizszej okazji. ;P

  28. JCF writes:

    Mateusz, a jak jest Gułag?

    A nad Skaj Kapitanem spuśćmy (trzecim strzepuję!) litościwie zasłonę milczenia.

Skomentuj

