Syn marnotrawny

Po trzymiesięcznym flircie z Blogspotem zdecydowałem się wrócić na MyOperę. Powód zasadniczy: Blogspot jest brzydki. Takie właśnie wrażenie odniosłem dawno temu, gdy zastanawiałem się jeszcze nad wyborem najodpowiedniejszej platformy dla swego bloga i przeglądałem największe serwisy oferujące rzeczoną usługę. Jakiś czas temu zmieniłem jednak zdanie — zmyliła mnie oszałamiająca liczba layoutowych template'ów dostępnych na Blogspocie. Niestety, wkrótce po przeprowadzce okazało się, że rzeczywistość wcale nie przedstawia się tak różowo. Trudno bowiem znaleźć template, który schludnością i elegancją dorównałby MyOperze, natomiast bardzo łatwo o jakiś wyglądający nieciekawie i nieestetycznie, po prostu niechlujnie.

Pozostałe argumenty przemawiające rzekomo za Blogspotem, które wymieniłem w inauguracyjnej notce, też można rozbić o kant czterech liter. Oferta customizacyjna? Niby duża, ale grzebanie w tym wszystkim jest czasochłonne, a efekty niekoniecznie w pełni satysfakcjonujące. Działające ankiety i szybka wyszukiwarka? Tak, ale z ankiet korzystam bardzo rzadko, a wyszukiwać, nawet na MyOperze, też można przez Gugla (wystarczy dopisać site:http://my.opera.com/Borys). Jednokliknięciowy oceniacz notek? Nikomu nie chce się klikać.

Krótko mówiąc, trzy miesiące temu popełniłem błąd, który niniejszym naprawiam. Wszystkie Blogspotowe notki (z wyjątkiem inauguracyjnej i rezygnującej przeniosłem już na MyOperę (wraz z komentarzami) celem zgromadzenia całego dorobku blogerskiego w jednym miejscu.

Pozostaje mi pokornie prosić stałych czytelników i zaprzyjaźnionych blogerów o ponowne zaktualizowanie feederów RSS-a i linków prowadzących do Blogrysa. Zapewniam Was, że ja już dostałem za swoje, przenosząc ręcznie te wszystkie wpisy i komentarze.

Najważniejsze, że jesteśmy zdrowi.

I dziękuję Tomkowi za otworzenie oczu. :-)

15 uwag do wpisu “Syn marnotrawny

  1. Witamy, witamy. :)BTW, wbudowana blogowa wyszukiwarka MyOpera dziala bardzo dobrze.

  2. A kto siedział przez cały wieczór i oceniał Twoje pomysły na brzydkie layouty? Komu od początku nie podobał się wygląd Blogrysa na blogspocie? Kto prychnął śmiechem, widząc TYGRYSA w "o" w nagłówku? Słowem nie wspomniałeś! :(BTW, przyznaj, że po prostu nie chciało Ci się bawić z możliwościami nowej platformy. W takiej sytuacji przenosiny raczej trudno nazwać błędem. Znam kilka naprawdę fajnych blogów postawionych na blogspocie, więc wiem, że jak się chce – to można.

  3. Nie pisz tak do Borysa, bo zaraz się okaże, że znów zmienia na blogspota :P

  4. Arek writes:Może Kate Perry o Tobie nagrała "Hot N Cold"? :)

  5. Originally posted by Borys:

    @Arek: A to akurat jest dobry kawałek.

    Ale wiesz, że na teledysku jest pokazany ślub kościelny? :P

  6. @Mateusz: Ale… Nie bardzo rozumiem… Ty się porównujesz do Tomka?Możliwości możliwościami. Razem z Tomkiem doszliśmy do wniosku, że nawet gdyby udało mi się na Blogspocie wyrzeźbić coś, co jest równie eleganckie co MyOpera, to to i tak będzie tylko parodia MyOpery. :) Kilka naprawdę fajnych blogów na Blogspocie? Poka! Poza tym, choć nie wiem, na czym to polega — może niech się Piotrek wypowie, on się zna — to przecież praktycznie wszystkie template'y MyOpery są schludne. Tutaj chyba chodzi o coś bardziej fundamentalnego, nie o samą "nakładkę".@Arek: A to akurat jest dobry kawałek. :)

  7. Arek writes:Bo to taka delikatna sugestia, że Borys kiedyś wyrośnie ze swojego ateizmu :PLepszy jest "I kissed a girl" i "Ur so gay" ;)

  8. @Arek: Sam jesteś gej.@Deckard: Czytam oba Twoje blogi… ale MOCarny wygląda lepiej niż WORPowy. :)

  9. Głosem A. Schwarzeneggera: "Zostałeś zaktualizowany" ;)Witamy z powrotem. I przyłączam się do petycji w sprawie okazania udanych lajałtowo blogów na kur… blogspocie.MOC (myoperacom) otwiera się już na większości kompów moich domniemanych czytelników, czyli chłopcy pracują.A gdybyś szukał kolejnego kwiatka – spróbuj wordpressa; mam tam drugi blog i nie żałuję.

  10. O! To Śledź jeszcze żyje? Dokończyłby Osiedle Swoboda, kurna…

  11. @MisiuŻyje, robi kilka nowych rzeczy, ale niedługo wyjeżdża na jakiś czas do Niemiec. "Osiedle Swoboda" będzie wydane za jakiś czas w integralu, więc stay tuned.

Skomentuj

