Głupi filmik na niedzielę (8)

Po obejrzeniu tego filmiku długo nie mogłem przestać się podśmiechiwać i nieoczekiwanie parskać — zupełnie jak Dziadek Śmieszek.

Niektóre komentarze na YouTubie są nadzwyczaj odpowiednie:

  • skończyła mu się mana
  • nie powinien był wyprowadzać ciosu twarzą na pięść
  • przeciwnik nie przeczytał scenariusza

Osobiście uważam, że Mistrz Kiai powinien był zastosować technikę „kołowrotka”. Tak czy owak, ciekawe czy dałby przynajmniej radę turowym karatekom

Już trzeci głupi filmik z rzędu poświęcony jest jakiemuś dziadkowi. Przypadek, czy też mają oni największy potencjał?

Jedna uwaga do wpisu “Głupi filmik na niedzielę (8)

  1. Taki poziom walki, że następny mogę iść ja z moim brzuszkiem. :) No nawet śmieszny filmik, normalnie parodia. Ale to wydarzyło się na prawdę {tragifarsa}. Gdy to oglądałem, to nie śmiałem się; patrzyłem z ogromną ciekawością. Z niezwykłą uwagą, co będzie, co zobaczę. Po obejrzeniu tego typu filmów, jest mi często po prostu wstyd { wstyd za ludzi, wstyd za ludzkość}. Takie filmy są nie tylko zabawne; są świetne, bo demaskują fikcje i idiotyzmy. Dzięki Borysie za ten film, :D.

Skomentuj

